Logitech

ürün lansmanı 2010

Amaç;
-Ana 4 gruba bölünen ürün gamının, -her yerde, her zaman eğlen- teması altında sunumunun yapılması.

Tasarım
-Her grubun ruhuna uygun atmosferin yaratıldı
-Modüler yapı ile tekrar kullanımlar sağlandı
-Ürün sergilemeye değil, deneyim’e odaklanıldı

Notebook experience
Notebook kullanımında lapdesk ürünlerinin olası tüm kullanım senaryoları için;
-3 farklı ebatta oturma/uzanma koltukları tasarlandı
-kurumsal renklerde laptop sehpaları tasarlandı

Gaming
-Oyun aksesuarlarının ruhuna uygun bir oyun kafesi tasarlandı.
-Kafes bilim-kurgu filmlerindeki kontrol odaları örnek alınarak, endüstriyel, karanlık, çok ekranlı ve dramatik bir atmosferde üretildi ve aydınlatıldı.
-Çoklu ekranlar kafesin duvarına asılarak bu etki güçlendirildi.

Sound&Music
-Müzik çalar dokları, masaüstü ses sistemleri ve müzik oyunları aksesuarlarının sergilenmesi ve denenmesi için yankısız oda yapıldı.
-Ses kayıt stüdyoları örnek alınarak hem fonksiyonel hem de görsel etki sağlandı.
-Ses izolasyonu özel kesim sünger panellerle sağlanırken, sesin kalitesi algılanabilir hale getirildi.

Webcam
-Bilgisayarlarla kullanılabilen kameraların sergilenmesi ve denenmesi için kurumsal renklerde görüşme odaları tasarlandı.-
Kameralara ait programlarda arka plan görüntüsünü değiştiren uygulamaların daha iyi sonuç vermesi için kabinler perdelerle kapatılabilir hale getirildi.

  • Müşteri: Logitech
  • Yıl: 2010
  • Ajans: Think Experiential